Logo PageAndShop

Baza wiedzy

Zapoznaj się z naszą bazą wiedzy, która pomoże Ci zacząć sprzedaż w Internecie

wyślij

Zapisz się do naszego Newslettera

Black Friday to okres, w którym większość sklepów organizuje różnego rodzaju promocje. Ogromna ilość pojawiających się okazji sprawia, że klienci napływają tłumami, aby tylko zrobić zakupy w atrakcyjnych cenach. Wszyscy sprzedawcy jednocześnie powinni odpowiednio się przygotować, aby nie przegapić dnia, w którym ich sprzedaż może pójść znacznie do góry i sprawić, że zyski firmy będą jeszcze większe. Poniżej przeczytasz o popularnych pomysłach na przygotowanie atrakcyjnej promocji na Black Friday i przygotowaniu sklepu internetowego 


Black Friday – Jak przygotować się na szaleństwo zakupów? 

Black Friday to okazja, aby poprawić nieco swój sklep internetowy i zadbać o to, aby oferta była atrakcyjna. Wszystko się liczy, gdy przychodzi do rywalizacji z liczną konkurencją i walkę o klienta, który jest zdecydowany na zakup.  

Jednym z aspektów, na które warto zwrócić uwagę jest sama struktura naszego sklepu, jego szybkość i obecność certyfikatu SSL. Warto zadbać o to, aby klient mógł dokonać zakupu możliwie komfortowo i szybko bez zbędnych komplikacji.  

Wersja mobilna sklepu – Mimo, że wielu konsumentów już wcześniej planuje swoje zakupy na czarny piątek i usiądzie tego dnia do laptopa lub komputera stacjonarnego, aby złożyć zamówienie, zadbajmy także o wersję mobilną. Sklep w wersji mobilnej to szczególnie ważny aspekt w sprzedaży produktów do młodszych klientów z generacji Z, którzy głównie za pomocą smartfona właśnie robią zakupy.  

Ładne landingi – Starannie przygotowana strona lądująca to podstawa udanej kampanii na Black Friday. Powinniśmy przykuć szczególną uwagę do produktów, które są w promocji tego dnia. Zaangażowanie, którym obdarzymy zaprojektowanie naszego landing page na czarny piątek z pewnością opłaci się później w postaci większej ilości zamówień.  

Bezpieczeństwo transakcji – Klienci sklepów internetowych coraz częściej zwracają uwagę na to, czy wybrany przez nich sklep jest bezpieczny pod względem zakupów. To znak dla sprzedawców, że jednym z obowiązkowych elementów witryny powinien być certyfikat SSL, który zapewni, że dokończenie zamówienia będzie bezpieczne i bezproblemowe dla użytkownika.  

Przyśpieszenie strony - Szybkość ładowania się sklepu to jeden z najważniejszych czynników, które świadczą o zakupie klienta. Jeżeli tylko mamy możliwość, zoptymalizujmy nasz sklep, lecz w sposób, który nie pogorszy odczuć użytkownika i nie uniemożliwi skorzystania ze wszystkich funkcjonalności witryny. Zadbajmy, aby poruszanie się po sklepie było nadal przyjemne – wygodne i szybkie jednocześnie. 

Sprawdzone kampanie – Co zorganizować na Black Friday 

Najczęściej wybieranym sposobem na zwiększenie sprzedaży w czarny piątek jest uruchomienie w sklepie darmowej przesyłki. To dla konsumenta znak, że zamawiając jakikolwiek produkt, oszczędzi na przesyłce od kilku do kilkudziesięciu złotych. Jeżeli dany zakup planował od dawna, a my damy mu okazję do kupna w dobrej cenie, z pewnością z niej skorzysta, a my zwiększymy obroty firmy. Zwłaszcza, że wielu użytkowników, gdy ma coś kupić, czeka na Czarny Piątek i wybiera sklep, który zapewni im najatrakcyjniejszą ofertę. 

Cyber Monday – Pora do popisu dla firm związanych z technologią 

Zaraz po owianym sławą Czarnym Piątku czeka nas Cyber Monday w czasie, którego prym w organizowaniu różnego rodzaju promocji wiodą firmy związane z technologią. Jeżeli korzystamy z określonego oprogramowania lub planujemy zakup sprzętu zaawansowanego technologicznie, powinniśmy śledzić firmy lub sklepy, które oferują te produkty i usługi właśnie 26 listopada – w poniedziałek.  

Zazwyczaj przy konstruowaniu promocji, która sprawdzi się najlepiej powinniśmy zwrócić uwagę na analizę posiadanych danych. Wszystko zależy bowiem od tego, do kogo kierujemy nasze produkty lub usługi. Inne promocje sprawdzają się przy starszych pokoleniach, a inne w kontakcie z nastolatkami. Podczas Czarnego Piątku będziemy świadkami ogromnej ilości realizowanych kampanii, więc warto przyjrzeć się ich skuteczności, aby przygotować się najlepiej, jak to możliwe już za rok.  

Życzymy samych wzrostów sprzedaży! 

Budowanie świadomości marki to jeden z celów, które nie każdy rozumie. Wszystko ze względu na to, że czasem trudno dostrzec efekty w postaci zwiększonej sprzedaży stosując omawiany cel. Istnieje...

Wiele osób, szczególnie na początku swojej drogi z blogowaniem nie wie, jakie wybierać tematy poszczególnych wpisów. Nawet po dosyć intensywnym zastanowieniu się, nic nie przychodzi im do głowy....

Ogromna ilość osób, która rozpoczyna swoją przygodę z biznesem zastanawia się, jak budować zespół w sposób, który przyczyni się do przyszłego sukcesu. To trudne zadanie, szczególnie, gdy...

Nie od dziś wiadomo, że live na Facebooku jest jedną z najskuteczniejszych form promocji firmy w mediach społecznościowych. Sprawia, że zasięgi firmowej strony rosną, a materiał trafia do większej...

Założenie własnej firmy to czynność, nad którą decyduje się wiele osób. Zazwyczaj stawiają one sobie wiele podobnych pytań. Nie wiedzą, jak wygląda cały proces, ile dokładnie będzie ich to...

Projektowanie strony internetowej wymaga przede wszystkim wysokiego poczucia estetyki. Ono pomaga nam dostosować odpowiednią szatę graficzną, rozmieścić poszczególne elementy i posegregować...

Doszliśmy do momentu, w którym certyfikat SSL na stronie internetowej staje się koniecznością. Szczególnie w erze, gdzie przepisy związane z RODO przypomniały nam, że musimy dołożyć...

Nowe pokolenia coraz bardziej cenią sobie komunikację w czasie rzeczywistym. Marketing w internecie powinien cechować się podejściem holistycznym. Wiele platform i różne działania na każdej z nich...

Pewnie nieraz zdarzyło Ci się sprawdzić kupić lub przynajmniej sprawdzić cenę butów, które zobaczyłeś u swojego znajomego lub autorytetu, który obserwujesz w internecie. Wystarczyło, że w oko wpadł...

Nie od dziś wiadomo, że strona graficzna każdego przedsięwzięcia jest bardzo ważna. Osoby, które nie znają naszej marki często będą wyrabiać sobie o niej opinie tylko na podstawie obrazów, jakie...

Ostatnio Instagram wprowadził zupełnie nową, niespodziewaną funkcję, którą użytkownicy stopniowo zaczynają kochać. IGTV pozwala na publikowanie dłuższych treści wideo. To jeden ze sposobów na...

Wypowiedzenie umowy o pracę to pojęcie, z którym spotkał się teoretycznie każdy. Warto wiedzieć, że nie jest to jedyny sposób rozwiązania umowy. Przydatną informacją okaże się także wiedza o...

Audiobooki zajmują coraz większą część rynku. Pewnie sam odsłuchałeś co najmniej jedną książkę wydaną w takiej formie podczas wykonywania domowych czynności lub jazdy samochodem. Kolejne...

Wiele osób zastanawia się, czy w ich przypadku bardziej korzystne długoterminowo okaże się oszczędzanie, czy inwestowanie. Rozważają różne możliwości inwestowania. Obecnie na rynku istnieją...

Promowanie firmy za pomocą wydarzeń publicznych zaczyna odgrywać coraz większą rolę w strategii marketingowej. Event marketing z roku na rok staje się bardziej popularny. Kolejne firmy udowadniają...

Wiele osób szuka skutecznego, sprawdzonego i pewnego pomysłu na biznes. Niestety, nie jest to takie łatwe. Aby stworzyć produkt lub usługę, która zainteresuje klientów, trzeba posiadać...

Employer branding, czyli kreowanie marki pracodawcy nadal stosowany jest jedynie przez mały odsetek firm. To sprawia, że zazwyczaj to one przyciągają najbardziej wartościowych i ...

Wciągający storytelling jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w promowaniu firmy i budowaniu marki. Ciekawe historie wciągają nas, inspirują, zachęcają do działania, zakupu i...

Wiedza jest w dzisiejszych czasach najpotężniejszym kapitałem, a większość problemów i błędów jest spowodowana jej brakiem. Przedsiębiorcy w czasie pierwszego etapu zakładania swojej działalności...

Zakładanie sklepu internetowego wiąże się za niepewnością dotyczącą czasu, jakiego potrzebujemy.  Obecnie istnieje wiele sposobów spełnienia swoich marzeń, rozpoczęcia sprzedaży w sieci i...

Negocjacje są nieodłączną częścią biznesu niezależnie od branży. Style negocjacji mają różną charakterystykę. Niektóre z nich są bardziej, a inne mniej skuteczne. Przyjęło się, że...

Każdy przedsiębiorca, który zakłada swój sklep internetowy zastanawia się, czy zainwestować w pozycjonowanie i czy w przyszłości środki przyniosą zwrot w postaci większego ruchu, zamówień i zysków....