Logo PageAndShop

6 skutecznych sposobów na nagłówki przy tworzeniu swojej strony internetowej

Cup 2752105 1920

Treści w internecie nieustannie się pomnażają. To powoduje, że coraz więcej osób zwraca uwagę jedynie na pojawiające się nagłówki. Tytuły stały się czynnikiem, który decyduje o tym, czy użytkownik kliknie i przeczyta tekst w poszukiwaniu ważnej dla niego informacji. Zwabienie użytkownika poprzez interesujący nagłówek na blogu lub stronie to już pierwszy krok lejka sprzedażowego. Warto zwrócić uwagę, aby stosowane tytuły były maksymalnie dopracowane. Jeżeli nie wiesz, jak pisać je w ciekawy sposób, możesz skorzystać ze sprawdzonych technik. Poznasz je w poniższym tekście.

6 sprawdzonych sposobów na nagłówki

Pisanie haseł reklamowych nie jest łatwe. Zazwyczaj wymaga to znajomości grupy docelowej i stworzenia odpowiednich person. Sprawdzone sposoby są dla początkujących, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z pisaniem. Nie martw się, często są tak samo skuteczne, jak kreatywne hasła wymyślane przez profesjonalistów.

1.      Czego (…) uczy o (…)

Za pomocą tej formuły sprawiasz, że konsument treści chce wypełnić lukę informacyjną, jaka pojawia się w jego umyśle. Czytając taki nagłówek myśli, że nauczy się czegoś nowego i w większości przypadków będzie miał rację. Warto zwrócić uwagę, że jeżeli przeczytany tekst nie spełni obietnicy, potencjalny konsument może powstrzymać się od czytania innych artykułów.

2.      Rób coś jak (…)

Tutaj posłużyłbyś się siłą autorytetu. Jeżeli ktoś, kto czyta nagłówek chciałby robić coś tak samo efektywnie, jak jego autorytet w danej dziedzinie, na pewno będzie chciał poznać taką tajemnice. Nagłówek mówi, że Ty ją znasz i zdradzisz ją użytkownikowi, gdy tylko przeczyta treść na blogu. Zwróć uwagę na to, aby posługiwać się konkretem. Zamiast pisać "Zrób kampanie marketingową jak prawdziwy specjalista" powinieneś napisać przykładowo "Zrób kampanię marketingową na miarę McDonalds". Tytuły tego rodzaju nadają się także na takie miejsca, jak strona główna.

3.      Czy popełniasz te typowe błędy w (…)

Nagłówek takiego rodzaju sugeruje czytelnikowi, że istnieje ogromna ilość osób popełniająca proste błędy w danej dziedzinie. Skoro są takie popularne, bardzo możliwe, że on także je robi. Dzięki temu klika i czyta do końca. Po przeczytaniu może zwiększyć efektywność swojej dotychczasowej pracy i zwiększyć swoje wyniki. Już w okresie wczesnoszkolnym uczy się nas, że błędy są złe. Ludzie nie chcą ich popełniać.

4.      Co się stanie, gdy zrobisz (…)

Jeżeli nie wiesz, jak pisać interesujące nagłówki do historii z morałem, ten może okazać się idealny. Sugeruje, że na końcu czytelnika spotka mądra konkluzja, dzięki której zrozumie, że wykonywanie danej czynności znacznie wpłynie na jego życie. Pozna rezultat działań, dzięki czemu łatwiej mu będzie później je podjąć.

5.      Wszystko, co musisz wiedzieć o (…), by odnieść sukces

Lubimy drogi na skróty i szybkie rozwiązania. Każdy z nas także chciałby mieć wyniki i osiągać sukcesy. Najlepiej, aby do zdobycia tego celu wystarczyło przeczytanie jednego tekstu. Najlepiej, gdy zastosujesz podobny zabieg przy omawianiu małej partii materiału, ale szczegółowo.

6.      (…) rzeczy, o (…) których (…) Ci nie powie

Aż trzy miejsca do uzupełnienia! To dopiero swoboda. Za pomocą nagłówka tego rodzaju stajemy się posiadaczami tajemnicy, która może znacząco wpłynąć na użytkownika. Jeżeli odpowiednio trafimy, bez wahania kliknie i przeczyta tekst, aby dowiedzieć się kilku tajnych informacji. Dodatkowo stosuje się tutaj wyliczenia, do których mamy słabość. Sprawiają, że całość wydaje się konkretniejsza, a my bardziej skłaniamy się w kierunku przeczytania jej.

Stwórz swojego bloga lub sklep internetowy za pomocą platformy PageAndShop.pl i zacznij tworzyć skuteczne nagłówki już dziś. Skorzystaj z darmowego okresu próbnego przez dwa tygodnie i przekonaj się, że naprawdę warto.