Logo PageAndShop

Aplikacje dedykowane - Przyszłość m-commerce

55

Aplikacje dedykowane odrywają kolejne części rynku wzmacniając konkurencyjność firm. W przyszłości spodziewajmy się tylko wzmocnienia tej tendencji. Rynek m-commerce powiększa się, a coraz więcej Polskich firm decyduje o założeniu sklepu internetowego. Kupujemy bardzo dużo używając swoich smartphonów. Zaczynamy rozumieć, że ludzie uczą się kupować w internecie i bez problemu sprzedamy swój produkt nawet przy starszej grupie docelowej. Potrzeba nam jednak odpowiednich narzędzi. Dowiedz się, czym są aplikacje dedykowane, jak wygląda proces ich tworzenia i dlaczego akurat one napędzają m-commerce, czyli naszą przyszłość handlu.


Aplikacja dedykowana jest jak garnitur szyty na miarę. Wyobraź sobie, że mówisz krawcowi o wszystkich swoich wymiarach, oczekiwaniach, pożądanych kolorach i materiałach. On cały czas uważnie słucha próbując zrozumieć Twoje potrzeby i wyobrazić sobie, jak to zrobi. Później zostawiasz go samego, a on w tym czasie szyje garnitur, aby w miarę potrzeb, później móc zmienić wymiary. Przychodzisz na wizytę i sprawdzasz, czy Ci pasuje, a wszystko wygląda tak, jak miało wyglądać. Na koniec zostają poprawki i odbiór ubrania. Tak samo tworzy się aplikacje dedykowane!

To taka aplikacja, którą stworzono specjalnie dla Ciebie i potrzeb firmy. Zawiera wszystkie funkcjonalności, jakie potrzebujesz przy prowadzeniu interesu. Używasz tej aplikacji później do obsługi sklepu, całej działalności, komunikacji z klientami lub do innych celów, jakie założyłeś.

Jeżeli tylko poszukasz, znajdziesz mnóstwo firm korzystających z mocy, jaką dają aplikacje dedykowane. Gastronomia? Transport? Meble? Nie ma znaczenia!


Aplikacje dedykowane – Jak wygląda proces tworzenia


Aplikacje dedykowane wymagają procedur, dzięki którym końcowy efekt jest skuteczny. Współpraca z firmą zazwyczaj dzieli się na kilka etapów.


  1. Analiza potrzeb

Przy tym etapie rozmawiacie o Twoim biznesie, zakresie usług i rzeczach, które się przydadzą. Opowiadasz o wszystkich pożądanych funkcjonalnościach, kolorach i tym, co chcesz na niej robić. Szczególnie ważne, abyście zrozumieli się na tym etapie ze zleceniobiorcą. Inaczej wszystko poszłoby w złym kierunku. W większości przypadków na tym etapie spotkasz się ze wstępną wyceną. Firma określi widełki lub konkretną kwotę, aby stworzyć Twoją aplikację. Zazwyczaj widełki są bardzo szerokie i w zależności od opcji, jakich wymagasz zawahają się od 5 000 do 500 000 pln.


  1. Projekt systemu

Firma tworzy taki dokument, gdzie zapisuje wnioski z rozmowy, przyszłe funkcje, kolorystykę i wszystkie inne dane dotyczące przyszłej aplikacji. Dzięki dokumentowi wszyscy upewniają się, co do porozumienia i wiedzą, w którym kierunku się kierować. Bez tego ani rusz.


  1. Stopniowe wdrożenie, liczne testy, uruchomienie

Jako klient zazwyczaj masz możliwość doglądać prace programistów w czasie rzeczywistym. Gdy już skończą, zacznie się testowanie. Podczas testów najważniejsze jest sprawdzenie każdego zakamarka aplikacji. Poznajmy ją i przekonajmy się, czy ma błędy. Jeżeli wszystko działa jak należy, następnie aplikację oddaje się do użytku. Później używamy jej wedle pierwszych założeń.


Aplikacje dedykowane – Inne opcje

Masz możliwość zobaczyć aplikacje dedykowane, które stworzono z myślą o uniwersalności. Takie posiadają standardowe funkcje potrzebne dla danej działalności i dopasowują się do biznesu. Przy sklepach internetowych wiele funkcji, z jakich korzystają przedsiębiorcy, działa tak samo. Zmieniają się produkty i dane dotyczące firm ale potrzebne funkcjonalności w większości nie różnią się od siebie. Pageandshop wykorzystało to i stworzyło system, w który będziesz mógł zarządzać zleceniami, zdobywania klientów "To Tu Now", daje możliwość pobierania nauki z Własnej Akademii Biznesu. Reszta jest skonfigurowana tak, aby dostarczyć Ci optymalne rozwiązania na miarę największych sklepów! Dodatkowo łączy się to z niższym kosztem całkowitym, co zatrzymuje dużo pieniędzy w Twojej kieszeni. Wstrzel się w przyszłość i wykorzystaj trend na m-commerce!