Logo PageAndShop

Dlaczego strona internetowa jest taka ważna?

1515

Strona internetowa to konieczność w dzisiejszych czasach. Konsumenci już dawno przestali wychodzić na zewnątrz w celu poszukiwania sklepów. Szukają wszystkich informacji w sieci. Jeżeli Cię tam nie ma, a Twojej strony nie da się znaleźć, odpadniesz z walki o klienta. Zadbaj o swój interes, przyszłe przychody i wygodę klientów czytając tekst do końca. Dowiesz się w tutaj, dlaczego własna strona internetowa jest taka ważna. Co sprawia, że ma tak ogromne możliwości?


Strona Cię reprezentuje! W podstawówce nauczyciele mówili nam, że zeszyt to nasza wizytówka. Teraz staje się nią własna strona internetowa. Jeżeli o nią zadbasz, każdy klient, który na nią wejdzie, wywoła w sobie pozytywne wrażenie na temat Twojej marki. Zaniedbując ją sprawisz wrażenie, jakbyś zaniedbywał swój produkt lub usługę. Wystarczy stworzyć nowoczesną stronę z odpowiednim designem i treściom, a klienci zostaną.


Dostępność przez całą dobę. Większość punktów stacjonarnych i firm usługowych działa w określonym czasie. Podobnie z pracownikami, którzy przepracują u Ciebie jedynie wyznaczoną ilość godzin. Strona internetowa działa inaczej. Ona pokaże Twoim klientom ofertę, przeprowadzi przez proces i doprowadzi ich do kupna przez całą dobę bez ograniczeń czasowych. Spora liczba klientów robi zakupy po godzinach pracy lub w nocy, więc warto im pozwolić zrobić je u siebie!


Łatwiejszy marketing i reklama, na którą masz wpływ. Sam decydujesz, co pojawi się na Twojej stronie i na jak długo. Przekaz reklamowy wyjdzie bezpośrednio od Ciebie. Nagle zorientujesz się, że możliwości marketingowe stały się większe. Gdy posiadasz stronę, skorzystasz z reklamy Adwrods w wyszukiwarce. Dopasujesz treści do fraz wpisywanych do wyszukiwarki przez potencjalnych klientów. Zbadasz zachowanie i dane użytkowników przychodzących na Twoją stronę z pomocą kilku profesjonalnych, darmowych narzędzi. Wielu przedsiębiorców zatwierdziło już, że stworzenie strony pełniło rolę punktu przełomowego w ich biznesie.


Wygoda dla Twojego klienta. Użytkownicy lubią obejrzeć wszystkie produkty, zobaczyć zdjęcia i przeczytać opinie jednocześnie siedząc w domu. Mniej osób zechce wybrać się do Twojego sklepu stacjonarnego, gdy konkurencja uruchomi sklep internetowy. Dla klienta wygodniejsza w wielu przypadkach okazuje się dostawa do domu. Kurier przychodzi z produktem, a jedyne, co robi klient, to podchodzi do drzwi i płaci. Inaczej musiałby fatygować się do sklepu, rozważyć zakup ze sprzedawcą, a później targać towar do domu.


Zyskujesz większą wiarygodność. Większość klientów nie kupi u Ciebie, gdy nie wzbudzisz ich zaufania. Usłyszą o Twojej firmie i sprawdzą ją w internecie. Wpiszą Twoją nazwę w wyszukiwarkę i jeżeli nie pojawi się tam Twoja strona, uznają to za nieprofesjonalne. Strona wzbudza znacznie większe zaufanie i często decyduje o zakupie. Rok za rokiem maleje odsetek firm, które nie mają strony. Posiadanie własnej witryny staje się standardem.


Zwiększysz swój zasięg. Twoja strona internetowa dotrze w każde miejsce na świecie, jeżeli tylko odpowiednio ją zoptymalizujesz. Masz możliwość pokazania swoich produktów niemalże każdemu człowiekowi na świecie. Jednie od Ciebie zależy, jak zajmiesz się witryną i w jakim stopniu wykorzystasz otrzymaną szansę.


Zyskasz znacznie większy zwrot z inwestycji. To się po prostu opłaca. Jeżeli miałbyś bez strony inwestować w materiały drukowane lub inne działania, to zwrot z inwestycji zatrzyma się przy niskim pułapie. Dodatkowo skierujesz swój przekaz do niezdefiniowanej i niedoprecyzowanej grupy docelowej. Przenosząc się do sieci i tworząc stronę, sporo zaoszczędzisz. Pomoc platformy pageandshop z pewnością Ci pomoże. Poświęcisz maksymalnie kilka godzin, a Twój sklep zmieni się z wyobrażenia w rzeczywistość. Wystarczy kilka kliknięć. Dodatkowo skorzystasz z darmowego okresu testowego przez pierwsze dwa tygodnie. Przez ten czas sprawdzisz, czy na pewno Ci się podoba i zdecydujesz co dalej.


 Do dzieła!