Logo PageAndShop

Narzędzia, które pomogą Ci wyszukać potrzebne słowa kluczowe w pozycjonowaniu strony

Workplace 2805785 1920

Sprzedaż w internecie za pomocą własnej strony internetowej często będzie od nas wymagać wykorzystania narzędzi do pozycjonowania. Wyszukiwanie odpowiednich słów kluczowych, które Google lubi, a użytkownicy szukają okazuje się jedną z podstaw dzisiejszego marketingu internetowego. Jeżeli odpowiednio dobierzemy frazy, później zdobędziemy większy ruch na swojej witrynie. Następnie wystarczy, że użytkownicy znajdą na niej interesującą treść i zostaną na dłużej. To jeszcze bardziej podwyższy pozycje. Artykuł pokaże Ci kilka narzędzi do pozycjonowania, które okazują się niezwykle pomocne w wyszukiwaniu słów kluczowych.

Kilka narzędzi do wyszukiwania słów kluczowych, które znacznie ułatwią Ci pracę

1.      Planer Słów Kluczowych – Google - Korzystając z Google Adwords i Planera Słów Kluczowych zaoszczędzisz wiele czasu. Podpowiada on konkretne frazy, a także pokazuje w przybliżeniu, ile razy w miesiącu wpisywana jest do wyszukiwarki konkretna fraza. Na tej podstawie decydujesz, których użyjesz w swoich firmowych wpisach blogowych. Jeżeli dobierzesz je prawidłowo, sprowadzą ruch na stronę i sprawią, że będziesz sprzedawał więcej.

2.      Keyword.io - Jedną z najciekawszych cech tego narzędzia jest podział na kanały, w których najlepiej używać poszczególnych słów kluczowych. Dowiesz się w ten sposób, że danego słowa dobrze użyć przykładowo w YouTube ale już na Facebooku się nie sprawdzi. Narzędzie do pozycjonowanie tego typu wyświetli Ci także podobne do wpisanego przez Ciebie słowa kluczowe, które także będziesz mógł wykorzystać bez obaw.

3.      Ubersuggest – Oddaje podobne możliwości, co poprzednie narzędzie. Zalecany szczególnie osobom, które chciałyby uzyskać jak najwięcej wyników i dokonać maksymalnie wnikliwej analizy fraz kluczowych. Niektórzy podczas sprzedaży w internecie wolą szybko wyszukiwać słowa i działać, a inni poświęcają większość czasu na strategię. Wolą wykonać działanie raz, ale skutecznie.

4.      Soovle – Gdyby porównać to narzędzie do tych zaprezentowanych u góry, ma do zaoferowania jedną dodatkową, istotną opcję. Pozwala wyświetlić nie tylko proponowane słowa kluczowe. Jego pomoc umożliwi nam także podgląd zaproponowanych przez Google fraz po tym, jak wyszukamy czegoś, co nas zainteresuje.

5.      Brand24 - Jeżeli chodzi o monitoring internetu i sprawne odpowiadanie na pojawiające się wzmianki, wielu ekspertów poleca narzędzie Brand24. Tam po wprowadzeniu danych słów kluczowych, pojawią nam się miejsca, w których są umieszczane wpisy z nimi. Jeżeli wpiszemy w tamto pole nazwę naszej firmy, a ktoś później wspomni ją na Facebooku, zaraz to zobaczymy. Często takie wzmianki to opinie. Brand24 pozwala sprawnie na nie odpowiedzieć. Inaczej nie wiedzielibyśmy, gdzie została wspomniane nasze przedsiębiorstwo. To wykluczyłoby możliwość jakiejkolwiek odpowiedzi. 

Jeżeli wcześniej prowadząc bloga nie korzystałeś jeszcze z narzędzi do wyszukiwania słów kluczowych, będziesz mile zaskoczony. Zaproponowane narzędzia dają ogromne możliwości. Po wykorzystaniu chociaż jednego lub dwóch z wymienionych zauważysz efekty.

Jakie jeszcze narzędzia mogą się przydać?

Kolejnym typem narzędzi, które służą do pozycjonowania swojej strony internetowej są narzędzia do monitoringu interentu. Korzystają z nich specjaliści od pozycjonowania, aby śledzić pozycje i stan, w jakim znajduje się dana strona interentowa. Ty także możesz skutecznie z nich korzystać. Najbardziej popularnymi narzędziami tego typu są Google Analytics i Google Search Console, chociaż często korzysta się także z Semstorm lub a-hrefs.

Stwórz własną stronę w mniej niż jeden dzień na platformie PageAndShop i skorzystaj z okresu testowego. Dopiero po nim stwierdzisz, że możliwości są ogromne.