Logo PageAndShop

Naturalne zdjęcia na stronę – Jak zainteresować użytkowników jeszcze bardziej?

424622

Użytkowników można zainteresować na miliony różnych sposobów. Przedsiębiorcy robią wszystko, aby wchodzący pozostali na ich stronie przez jak najdłuższy czas. Chcą przyciągnąć uwagę, zatrzymać ją, a później skłonić do zakupu. Często używają w tym celu tekstów, materiałów wideo i zdjęć. Jedna z pierwszych rzeczy, które konsument widzi wchodząc na naszą witrynę to jej prezentacja wizualna. Jeżeli przeczytasz tekst do końca, dowiesz się, jak zainteresować potencjalnych klientów jeszcze bardziej za pomocą fotografii.

Dlaczego zdjęcia na stronę są tak ważne?

Żyjemy w czasach, w których konsumenci stają się coraz bardziej wybredni i dużo widzieli. Dookoła otaczają ich reklamy i kampanie marketingowe. Nie tolerują nieaktualnego designu i starych szablonów.  To powoduje, że powinieneś maksymalnie skupić się na jakości i rodzaju udostępnianych zdjęć. Treści są bardzo ważne, ale to nie wszystko. Jeżeli chciałbyś, aby Twój biznes przynosił zyski, dopracuj każdy jego aspekt. Z własnej perspektywy wiesz, że często to właśnie zdjęcie związane z tematyką artykułu sprawia, że klikniesz i przeczytasz.

Skąd brać zdjęcia na własną stronę internetową?

Profesjonalne fotografie obecnie są na wyciągnięcie ręki nawet za darmo. Umieszczenie zdjęć na swojej stronie lub sklepie umożliwi Ci darmowy bank zdjęć. Znajdziesz tam materiały graficzne do ściągnięcia bez dodatkowych opłat. Dodatkowo często są dobrej jakości, a ich licencja pozwala na użytek komercyjny. To znaczy, że z powodzeniem użyjesz ich do promocji i sprzedaży swoich produktów lub prezentacji wizualnych. Jeżeli chciałbyś zamiast fotografii spróbować zamieszczenia grafiki, je również tam znajdziesz. Zazwyczaj będziesz miał okazje wyboru z bazy kilku tysięcy zdjęć. Na rynku istnieje kilkadziesiąt banków zdjęć. W przypadku, gdy chciałbyś się wyróżnić, postaw na płatne zbiory. Wtedy masz większe szanse, że będziesz w nielicznym gronie osób, które udostępniły zdjęcie.

Przedsiębiorca powinien też udostępniać jak najwięcej zdjęć zrobionych przez siebie lub swój zespół. Podobne zachowania budują autentyczność i wzbudzają zaufanie klientów. Wtedy czują się, jakby byli bliżej i prawie uczestniczyli w życiu firmy. Warto pomyśleć nad własną lustrzanką lub bardziej rozbudowanym asortymentem fotograficznym, chociaż na początku często wystarczy telefon z aparatem dobrej jakości.

Naturalne fotografie - Większa szansa na zatrzymanie uwagi użytkowników

Udowodniono, że naturalne fotografie angażują bardziej niż te wielokrotnie modyfikowane i edytowane. Jeżeli będą przedstawiać ludzi lub uśmiechnięte twarze, masz jeszcze większe szanse na pozytywną reakcję klientów. Nie bez powodu firmy często udostępniają prezentację produktu na starannie wybranym modelu. To wiele skuteczniejsze niż przedstawienie asortymentu biernie, przykładowo, gdy leży bezwładnie na podłodze. Warto pamiętać o tym, że nawet realistyczna fotografia niewiele da, jeżeli nie będzie dopasowana do ogólnego kontekstu działalności.

Alternatywy – Grafik czynnikiem decydującym o sukcesie?

Zdjęcia na stronę mogą okazać się niewystarczające. Większość działalności potrzebuje dedykowanych grafik, które znacznie pomagają w promocji biznesu. Jeżeli też będziesz na tym etapie, warto zatrudnić osobę obsługującą programy graficzne. Często stoi ona za sukcesem firmy. Wtedy zakres naszych możliwości się rozszerza. W przypadku zapotrzebowania na grafikę jedynie raz na jakiś czas, pomyśl nad współpracą z freelancerem. Tworząc stronę na platformie PageAndShop bez problemu wypromujesz zdjęcia i stworzysz profesjonalną witrynę. Estetyka zaskoczy klientów, a Ty zwiększysz sprzedaż. Skorzystaj z okresu próbnego przez pierwsze dwa tygodnie bez żadnych konsekwencji.