Logo PageAndShop

Wizytówka w Google Moja Firma – Jak stworzyć ją skutecznie?

Google on your smartphone 1796337 1920

Wizytówka w Google Moja Firma znacznie zwiększa zyski, jakie może zdobyć lokalny biznes. Jeżeli udostępniamy nasze usługi tylko na określonym terenie, profil działalności w tej usłudze to konieczność. Powoduje to znaczne zwiększenie naszej widoczności w wyszukiwarce. Czasem sprawia, że zupełnie wyprzedzimy naszą konkurencje, a klienci najczęściej będą kontaktować się z nami. Nasza siedziba może pokazać się na mapie. Pamiętajmy, że często wizytówki Google Moja Firma po wpisaniu danej frazy pojawiają się przy innych wynikach organicznych.

Wizytówka Moja Firma – Jak stworzyć ją skutecznie?

Jeżeli chcemy, aby nasza wizytówka Google Moja Firma pokazywała się na widocznych mapkach, zadbajmy o fizyczną siedzibę naszej firmy. Jednym z naszych pierwszych zadań będzie udostępnienie lokacji. Powinniśmy pomyśleć wcześniej o adresie, wirtualnym adresie lub siedzibie biura. Zwróćmy uwagę na to, aby wpisane przez nas miejsce było lokalizacją, z której będziemy mogli odbierać korespondencję. Byłoby niemiło, gdybyś dostał kod weryfikacyjny na podany adres i nie mógłbyś go odczytać.

1.      Musimy wejść w panel Google Moja Firma i rozpocząć logowanie. Wystarczy, że posiadamy konto Google, aby ominąć konieczność rejestracji. Warto zwrócić uwagę na konto Google, z którego zakładamy naszą wizytówkę. Prywatne konto może nie być najlepszym rozwiązaniem. Później występują problemy z przekazywaniem praw i możliwości edycji, gdy firma się powiększa. Najlepiej użyć oddzielnego konta dla firmy, którego ewentualne restartowanie możemy wykonać  w przyszłości za pomocą emaila serwerowego.

2.      Początek pracy w kreatorze. W tym miejscu poszukujemy swojego lokalnego biznesu. Często okazuje się, że przed nami wizytówkę firmy stworzyli już pracownicy. Wtedy powinniśmy dołożyć wszelkich starań, aby odzyskać prawa i kontrolę.

3.      Podawanie danych firmy. Następnie czeka przed nami okno, gdzie musimy wpisać pozostałe informacje. Musimy podczas uzupełniania okna uwzględnić nazwę firmy, kraj, ulicę z numerem lokalu, kod pocztowy, miasto, główny telefon komórkowy i kategorię. Zaleca się poświęcenie szczególnej uwagi przy wyborze odpowiedniej kategorii. To ona ma największy wpływ na to, przy jakich zapytaniach będziemy widoczni. W kolejnych etapach możemy dodawać inne kategorie do naszej działalności.

4.      Weryfikowanie wizytówki oznacza, że zbliżamy się do końca. Sposobów weryfikacji wizytówki jest kilka. Możemy wybrać natychmiastową weryfikację, weryfikację telefoniczną lub poprzez korespondencję pocztową. Weryfikacja przez telefon jest bardzo sprawna i często korzystniejsza dla firm. Mała liczba przedsiębiorców decyduje się na oczekiwanie na list tradycyjną pocztą, ponieważ może to trwać nawet kilka tygodni.

5.      Końcowy wygląd wizytówki pozwala Ci na dodawanie innych faktów dotyczących Twojej działalności. Bez problemu udostępnisz godziny pracy firmy, adres swojej strony internetowej, zdjęcia lub wirtualny spacer. Podczas dodawania poszczególnych materiałów przy wizytówce pokazuje Ci się pasek z procentowym uzupełnieniem profilu. Dzięki niemu dokładnie wiesz, kiedy skończyć.

Warto zwrócić uwagę, aby wszystkie podana przez nas dane były zgodne z prawdą. Jeżeli użyjemy do tworzenia wizytówki Google Moja Firma fałszywych danych, zostanie ona po czasie zweryfikowana i usunięta. Po takim wydarzeniu kontakt z naszym przedsiębiorstwem będzie utrudniony.  Koszty Google Moja Firma są minimalne i stanowią zazwyczaj jedynie poświęcony na utworzenie wizytówki czas.

A swoją stronę internetową dla firmy z powodzeniem utworzysz za pomocą platformy PageAndShop. Pamiętajmy, że użytkownicy po znalezieniu wizytówki firmy w Google, sprawdzają jej witrynę. Zadbaj, aby Twoja była doskonała. Z pomocą PageAndShop zrobisz wszystko w jeden dzień!